tisdag 6 februari 2007

Kristeen Young

Igår damp skivan "The Orphans" med Kristeen Young ned i brevlådan. Jag stiftade först bekantskap med henne när hon var förband till Morrissey i Glasgow. Jag blev helt betagen av hennes coolhet, snygghet och allmäna grymhet. Musikaliskt låter det som ett möte mellan Nine Inch Nails och Tori Amos eller som en Kate Bush på speed. Låter detta lovande så surfa in på hennes Myspace eller hennes hemsida.


Ps. Jag ska lyssna på den när jag lagar mat nästa gång och se vad det blir av det. Det här är alltså ett matrelaterat inlägg. Ds

3 kommentarer:

Jakob_O sa...

skippa musikinlägg och jämför inte saker som om det var på speed tack.
/julius

Jens sa...

Hörru du din ignorante jävel :). Om du läser mitt post scriptum så ser du att det är ett matrelaterat inlägg :))))

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.